background 2

Isnin, 26 November 2012

TESTIMONI MASKER VAGINA (RUAM DI LEHER)

TESTIMONI MASKER VAGINA

Tintin ponpon.....
testimoni MV susuk dara..
  1. Memula jd mcm ni....tp saya xsapu apa2 ubat kat anak buah saya ni....bg can umi n abah dia g check n guna ubat doktor
  2. Esoknya baby ni dtg rumah saya...then saya tgk kat leher dia berair n berlendir2...so saya kesian n sedih tgk dia menahan sakit...kemudian saya mandikan baby ni kemudian lap dia kering2....then sapu MV 
  3. Hari ke 2 guna
  4. Hari ke 3 guna
  5. Hari ke 4 guna
  6. Hari ke 5 guna
  7. Hari ke 2 guna
Penangan Masker Vagina...bkn hanya utk letak kt tut tut...tp rupa2nya bole mcm2 function...xrugi beli rm25...sape ada gatal2 better cuba...bkn nk tipu...baby ni anak buah saya sendiri...so saya snap gambar dia day by day utk tunjuk bukti....mmg terbaik...xjd umi dia nak bawa g pakar kulit....so apa tunggu lg....mmg x rugi....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan